Klantcontactcentrum
“De oplossing voor de piekdrukte tijdens de aanslagoplegging”
Het WOZ-loket ontzorgt! Tijdens het opleggen van de beschikkingen ervaart het klantcontactcentrum een enorme piekdrukte. Naast het afhandelen van telefoontjes over alle gemeentelijke producten en diensten, moeten zij als eerstelijnscontact ook de WOZ-gerelateerde vragen behandelen. Door de piekdrukte en het missen van inhoudelijke kennis kan dit resulteren in onvoldoende uitgevraagde contactverzoeken en mogelijk leiden tot meerdere onnodige contactmomenten met belanghebbenden. Om deze situatie in goede banen te leiden, is een goed getraind klantcontactcentrum essentieel voor de eerstelijns contacten.
Onze partner klantcontactcentrum zijn getraind om helder, vriendelijk en efficiënt te communiceren, en om goed door te vragen naar de bezwaren tegen de WOZ-waarde. Met behulp van onze CI-tool categoriseert het klantcontactcentrum de bezwaren op basis van de gemelde grieven, wat zorgt dat het onderzoek naar de juiste afdeling gaat.
Door het gebruik van de CI-tool in combinatie met het klantcontactcentrum zorgt Het WOZ-loket voor een eenduidige registratie. Ons partner klantcontactcentrum kan snel opschalen bij piekdrukte en weer afschalen wanneer het aantal bellers afneemt. Bovendien is ons klantcontactcentrum ook ’s avonds bereikbaar, waardoor belanghebbenden ook buiten kantooruren contact kunnen opnemen.