Voor gemeenten
“Het WOZ-loket ontzorgt”
Onze klanten zijn gemeenten en belastingsamenwerkingen. Ons doel is om de communicatie tussen de lokale overheid, inwoners en bedrijven te verbeteren. Dit doen wij door tijdens de bezwaarperiode het informele bezwaartraject te stroomlijnen en de telefonische bereikbaarheid te verbeteren, en door de doorlooptijden te verkorten. Hiervoor leveren we tools en diensten die gemeenten en belastingsamenwerkingen helpen tijdens piekmomenten.
Om de communicatie te verbeteren en de doorlooptijden te verkorten, maken onze klanten gebruik van BNOTE, onze communicatie- en informatietool. Met behulp van BNOTE kunnen grote aantallen bellers op een correcte en efficiënte manier worden geregistreerd en worden doorgezet in een workflow.
Het WOZ-loket werkt nauw samen met een extern klantcontactcentrum, detacheringsbureau Joinuz en de ervaren taxateurs/-adviseurs van SCND vastgoed. Samenwerking stelt ons in staat om te blijven innoveren, het verbeteren van de contact met de inwoners en bedrijven. Service, kwaliteit van onze producten en een goede samenwerking vormen de kern van onze aanpak. We streven ernaar om diensten en producten te leveren die aansluiten bij de behoeften van onze klanten.
WAT KAN HET WOZ-LOKET VOOR UW ORGANISATIE BETEKENEN?
BNOTE CI-tool
Ons product BNOTE is een communicatie- en informatietool die onder andere wordt ingezet voor het informeel bezwaartraject.
WOZ-specialisten
Ons netwerk met professionals kunnen uw organisatie ondersteunen op het gebied van WOZ-gegevensbeheer en taxaties.