Over ons
"Het WOZ-loket brengt inwoners en lokale overheid in verbinding"
Het WOZ-loket is in 2024 opgericht met als doel de telefonische bereikbaarheid van gemeenten te verbeteren. We constateerden dat gemeenten vaak nauwelijks of niet bereikbaar waren voor vragen over de WOZ-waarde, wat leidde tot frustratie en wantrouwen richting lokale overheden. Redenen voor het gebrek aan bereikbaarheid waren vaak capaciteitsproblemen en/of kostenoverwegingen. Wat ons betreft onnodig!
Onze missie is om ervoor te zorgen dat elke gemeente en belastingsamenwerking telefonisch bereikbaar is voor WOZ-gerelateerde vragen en het voorkomen van onnodige formele bezwaren en lange procedures.
Tevens zorgen wij, in samenwerking met gemeenten, ervoor dat belanghebbenden tijdig worden geïnformeerd over hun bezwaren tegen de WOZ-waarde. Op deze manier willen wij bijdragen aan het herstel van vertrouwen en de verbinding tussen inwoners, bedrijven en de lokale overheid versterken.
Benieuwd naar wat wij voor uw gemeente kunnen betekenen? Neem vrijblijvend contact met ons op.